خبرگزاری کار ایران

عدم نظارت شهرداری بر روند ساخت‌وساز در منطقه ۲۲

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۸۶۶

عضو شورای شهر تهران از عدم نظارت شهرداری بر روند ساخت‌وساز در منطقه ۲۲ انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد  مسجدجامعی در جریان دویست و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۲۲ گفت: در بازدیدی که از منطقه ۲۲ داشتم قائم مقام شهردار پیشین اعلام کرد که متاسفانه ساخت و سازهایی در این منطقه انجام می‌شود و بعد به ما می‌گویند که به آنها پایان کار بدهیم و این در حالی است که شهرداری بر روند  ساخت وساز نظارتی ندارد.

او  گفت: قرار بود باغ گیاه شناسی تا پای کوه برود اما حالا متاسفانه زمین‌های آن تصرف شده است. قرار بود لویزان در شرق و چیتگر در غرب و دریاچه باعث تصفیه هوای پایتخت شوند، اما این طرح فراموش شده و دریاچه شهدای خلیج فارس به حوض برج‌های اطراف تبدیل شده است.

مسجدجامعی با بیان اینکه در یک مورد در دوران نجفی شهردار وقت ساخت یک برج که کاملا دریاچه را محصور می‌کرد متوقف شد ادامه داد: اما دوباره ساخت وساز آغاز شده و عملا دریاچه دیگر ظرفیتی که در تصفیه هوا داشت را ندارد.

او با بیان این که برای پروژه آبشار در این منطقه هزینه‌های زیادی شده که به یک منطقه گردشگری تبدیل شود اما حتی گوشی موبایل هم در این منطقه آنتن نمی‌دهد و دیگر خبری از پروژه آبشار نیست، تصریح کرد: بخشی از بوی نامطبوع اطراف دریاچه به دلیل برخی گونه‌های موجود در دریاچه بود که هزینه‌های زیادی برای تصفیه آب آن صرف شد که به نظر می‌رسد می‌توانیم از گونه‌های دیگر استفاده کنیم.

 مسجد جامعی به پروژه هزار و یک شهر نیز اشاره کرد و گفت:  مطالعات زیادی درباره این پروژه تفریحی شده و باید به زودی در مورد نحوه ادامه این پروژه گزارشی ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز