خبرگزاری کار ایران

زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان فلوشیپ علوم پزشکی تهران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۹۰

پذیرفته‌شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهرماه سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۱۹ شهریور ماه سال جاری می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهرماه سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۱۹ تا ۲۹ شهریور ماه می توانند برای ثبت نام اینترنی، تکمیل، اسکن فرم ها و مدارک ثبت نامی به سایت https://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد؛ به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی فوق تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نکنند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد.

پرداخت الکترونیکی شهریه تحصیلی پذیرفته‌شدگان با سهمیه آزاد(شهریه دوره­ های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) رشته های پزشکی ورودی مهر۴۰۰-۱۳۹۹ و ارائه تصویر پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا تاریخ ۳۱ صادر شده از معاونت درمان یا مرکز امور هیئت‌علمی وزارت متبوع برای کسانی که به‌صورت مشروط ثبت‌نام نموده‌اند از مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام اینترنتی آزمون فوق است.

همچنین شهریه پذیرفته شدگان آزمون فوق با سهمیه هیات علمی از طریق مکاتبه از دانشگاه محل استخدام درخواست و دریافت خواهد شد و در صورت عدم پرداخت محل استخدام، دستیار موظف به پرداخت آن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز