خبرگزاری کار ایران

سال پرچالش و حساسی را پیش رو داریم

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۸۲۷

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: سال پرچالش و حساسی را داریم، شرایط کشور به گونه‌ای است که تغییراتی صورت گرفته و رقبای ما در غیاب مشارکت حداکثری کرسی‌های نمایندگی را کسب کرده‌اند و در این شرایط برای هیات رییسه آینده آرزوی توفیق دارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمود میرلوحی عضو کمسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: از زحمات سه سال گذشته هیات رییسه شورای شهر تهران  که طی سه سال گذشته  موفق عمل کردند تشکر می کنم.  همینکه امروز و این شورا بدون حوادث تلخ و البته با تصمیمات موثر نشست دارد جای تبریک و قدردانی دارد.

او ادامه داد : بخشی از این موفقیت و عملکرد و کارآمدی را محصول عملکرد هیات رییسه می دانم و تشکر می کنم.

میرلوحی تاکید کرد: سال پرچالش و حساسی را داریم، شرایط کشور به گونه ای  است که تغییراتی صورت گرفته و رقبای ما در غیاب مشارکت حداکثری کرسی های نمایندگی را کسب کرده اند و در این شرایط برای هیات رییسه آینده آرزوی توفیق دارم. رسیدن به انظباط مالی ، شفافیت، حفظ محیط زیست، برخورد تخلفات، رعایت حقوق شهروندان، تهران شهری برای همه از دستاوردهای این شوره است.

میرلوحی افزود: امیدوارم هیات رییسه  در حفظ کیان شورا و اصلاح طلبان امانتدار خوبی برای سال آینده شورا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز