خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور خبر داد:

افتتاح طرح‌های آمایش وهویت اتباع افغانستانی وعراقی/ثبت نام دانش آموزان اتباع لازم التعلیم آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۸۶۰

طرح آمایش ۱۵ ویژه اتباع افغانستانی و هویت ۱۴ ویژه اتباع عراقی در حوزه اقامت و اشتغال پناهندگان و همچنین ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی لازم التعلیم با بهره گیری از سامانه یکپارچه اتباع خارجی (سیام) در استان البرز رسما آغاز شد.

به گزارش ایلنا، طرح آمایش ۱۵ ویژه اتباع افغانستانی و هویت ۱۴ ویژه اتباع عراقی در حوزه اقامت و اشتغال پناهندگان با بهره گیری از سامانه یکپارچه اتباع خارجی(سیام) با حضور محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، و جمعی از مسئولین کشوری و استانی آغاز شد.

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی اشاره کرد: طرح آمایش با هدف به روز رسانی آمار و اطلاعات پناهندگان هر ساله در کشور برگزار می شود و امسال نیز همزمان با تمدید و صدور کارت‌های آمایش و هویت، کارتهای پروانه کار و همچنین ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی لازم التعلیم نیز از امروز آغاز شد.

وی در ادامه افزود: در اجرای طرح آمایش ۱۵ به دلیل شیوع بیماری کرونا نیازی به حضور کلیه اعضای خانواده نمی باشد و صرفا حضور سرپرست خانوار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از دفاتر خدمات اتباع خارجی کفایت می‌کند. پس از مراسم افتتاحیه ضمن حضور در منزل خانواده معظم ۲ شهید مدافع حرم روح الله  و نورالله امیری با خانواده آنان دیدار و گفتگو نموده و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند. 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ضمن قدردانی ازصبر و مقاومت خانواده های محترم این عزیزان اظهار داشت: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید در برنامه تمامی مسئولین  قرار گیرد چرا که آنان سرمایه‌های معنوی کشور می باشند و بر گردن تمامی ما حق دارند.

بر اساس گزارش سایت وزارت کشور، در ادامه بازدید، محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در راستای نظارت های ستادی و همچنین در جریان قرار گرفتن مشکلات طرح آمایش در ادوار گذشته، به همراه هیئت همراه از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز  بازدید بعمل آوردند و در این رابطه دستورات لازم را جهت بهبود عملکرد و ارائه خدمات بهتر به پناهندگان به مسئولین و کارکنان این اداره کل ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز