خبرگزاری کار ایران

عسگری خبر داد:

کسب رتبه اول استان تهران در پرداخت تسهیلات رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۳۲۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به کسب رتبه اول استان تهران در پرداخت تسهیلات رونق تولید بر لزوم همراهی بانک ها جهت تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، بیست و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، فریدون عطایی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، یدالله صادقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران و مسئولان بانک های مختلف با چهار دستورجلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

عسگری در این جلسه اظهار داشت: در مورد طرح های تبصره ۱۸ بانک صنعت و معدن عملکرد مناسبی داشته البته سایر بانک ها نیز مکلف شدند در صورت وجود طرح و عدم منابع کافی موضوع را با صنعت و معدن در میان بگذارند تا از طریق وزارتخانه ذی ربط جهت تخصیص اعتبار اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: استان تهران در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ رتبه دوم را دارد ولی به لحاظ جذب تسهیلات باید با همکاری بانک های استان وضعیت ارتقا پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: به جهت پرداخت تسهیلات رونق تولید استان تهران در سال ۹۸ با ثبت ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سامانه بهین یاب با فاصله بسیاری از سایر استان ها رتبه اول را کسب کرده و استان های البرز و مرکزی در رده های دوم و سوم قرار دارند.

عسگری گفت: بانک های استان تهران پرداخت های مستقیم زیادی دارند منتها به منظور ارتقا عملکرد باید طرح ها در سامانه بهین یاب ثبت شوند، بر این اساس مقرر شد هرگونه پرداخت های مستقیم بانک ها در حوزه تولید از فرآیند سامانه بهین یاب انجام شود.

وی با بیان اینکه مصوبات ابلاغی و ارجاعی به بانک ها در هر جلسه مورد بررسی قرار گیرد تا بر اساس مصوبات مزبور بتوان از بانک ها مطالبه گری داشت، تصریح کرد: بر مبنای مصوبات کمیته امور بانکی مشکلات ۵ شرکت با بانک هایی همچون تجارت، آینده، ملی و سپه در زمینه استمهال، تملیک بانکی و غیره بررسی قرا گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز