خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف:

اولویت اصلی برای برگزاری مراسم‌ محرم «حفظ سلامت جامعه» است

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۴۲

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه امسال در ماه محرم با شرایط خاص و محدودیت‌هایی مواجه هستیم ، گفت: خط قرمز و اولویت اصلی ما در برگزاری مراسم محرم و صفر، حفظ سلامت جامعه است.

  به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان امروز در جلسه «ستاد راهبردی ویژه محرم ۱۳۹۹» که با حضور مدیران و مسئولان سازمان اوقاف برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه به‌‌دلیل شرایط خاص امسال و در پیش بودن محرم تشکیل شده است.

وی در این جلسه که با هدف بررسی طرح بصیرت عاشورایی برگزار شد، با بیان اینکه امسال با شرایط خاص و محدودیت‌هایی مواجه هستیم و لازم است که تدبیری اندیشیده شود، تاکید کرد: خط قرمز و اولویت اصلی ما در برگزاری مراسمات محرم و صفر، حفظ سلامت جامعه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه اهمیت محرم و صفر بر کسی پوشیده نیست، گفت: ایام ماه محرم همواره مورد توجه مردم بوده است، بطوریکه عزاداران به‌صورت خودجوش در خیابان‌ها، کوچه‌ها و امامزادگان حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام عادل تصریح کرد: فرصت محرم برای کشور نیز مهم است، زیرا بسیاری از مشکلات کشور به برکت روضه‌های سیدالشهدا (ع) حل شده است، بنابراین باید از این فرصت استفاده کنیم اما برای سبک و سیاق برگزاری باید فکر شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح شمیم حسینی در ایام محرم، خاطرنشان کرد: طی هفته‌های اخیر جلساتی را برگزار کردیم و ظرفیت‌ها و مدل‌سازی‌های جایگزین بررسی شده است و با تصمیم نهایی، ابلاغیه‌ها به استان‌ها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز