خبرگزاری کار ایران

حضور فرمانده ناجا در کمیسیون امنیت ملی مجلس/ رویکرد "پلیس هوشمند" در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۳۰

فرمانده نیروی انتظامی با حضور در خانه ملت گفت: رویکرد "پلیس هوشمند" در دستور کار نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری با حضور در خانه ملت، مهمان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود.

در این جلسه فرمانده ناجا ضمن ارائه گزارشی مختصر از وضعیت امنیتی و انتظامی کشور و عملکرد پلیس در این زمینه گفت: رویکرد "پلیس هوشمند" در دستور کار نیروی انتظامی است و این نیرو با تمام قوا و استفاده از ظرفیت های موجود به سوی هوشمندسازی پلیس گام های بلندی برمی دارد.

"حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با ناجا اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی با تمام وجود در راستای رفع همه مشکلات و همچنین ارتقاء معیشت کارکنان نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد تا گام های مؤثری بردارد.

وی افزود: اعضای این کمیسیون آمادگی دارند تا در راستای رفع موانع و انجام خواسته  ها و مطالبات مطرح شده از سوی ناجا صمیمانه وارد میدان شوند و از این نیروی خدوم و مردمی حمایت کنند.

سایر نمایندگان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در ادامه این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نیروی انتظامی در صحنه های مختلف، بر ضرورت تقویت و حمایت همه جانبه از جایگاه و اقتدار این نیرو تأکید کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، در این جلسه برخی از فرماندهان و روسای نیروی انتظامی از جمله رئیس پلیس امنیت عمومی، رئیس پلیس فتا و معاون حقوقی و امور مجلس ناجا نیز حضور داشتند و به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز