خبرگزاری کار ایران

اجرای مرحله اول طرح سراسری مقابله با مالخران و صنوف متخلف در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۴۸۴

جانشین پلیس آگاهی ناجا از اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مقابله با مالخران اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"فرامرز به گذر" در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور واپایش صنوف عرضه کننده اموال دسته دوم و افزایش کشفیات سرقت، طرح عملیاتی مقابله با مالخران با همکاری پلیس های اطلاعات و امنیت عمومی و پیشگیری ناجا به مدت دو روز در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در همین رابطه، یک هزار و 215 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که از این تعداد، 17 واحد صنفی متخلف با هماهنگی قضائی پلمب و تعدادی مالخر و سارق سابقه دار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که در این طرح554 قلم انواع کالاهای مسروقه کشف و ضبط شد، تصریح کرد: پلیس آگاهی ناجا همچنان طرح عملیاتی مقابله با مالخران اموال مسروقه را در فواصل مختلف دنبال تا خرید و فروش این نوع از اموال از رونق افتاده و هزینه های ارتکاب جرم نیز برای سارقان افزایش پیدا کند.  

به گزارش سایت پلیس، جانشین پلیس آگاهی ناجا همچنین از صنوف و فروشندگانی که با رعایت قوانین و مقررات، نسبت به خرید و فروش کالاهای دست دوم اقدام می کنند، قدردانی و از شهروندان خواست هنگام خرید کالاهای مشکوک، دقت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز