خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور:

ورودی ​جدی‌تر استانداری‌ها در حوزه طرح اقدام ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۶۷۷

​مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور با بیان اینکه تلاش برای ارتقای سطح معاونت‌های عمرانی و دفاتر فنی در استانداری در پروژه‌های عمرانی کشور است، گفت: معاونان عمرانی استانداری‌ها و مدیران دفاتر فنی در استانداری‌ها باید در اجرایی شدن کامل طرح اقدام ملی مسکن مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، وحید قربانی مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور در همایش امروز مدیران کل دفاتر فنی استانداری‌های سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه امروز با اتفاقات صورت گرفته در وزارت کشور نظیر استقرار سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی در کشور، اهتمام به فعالیت‌های عمرانی در استانداری‌های سراسر کشور تقویت شده است، گفت: از جمله طرح‌هایی که باید در دستور کار جدی وزارت کشور و مجموعه استانداری‌های سراسر کشور قرار گیرد؛ طرح اقدام ملی مسکن است.
قربانی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن هر چه سریعتر طرح اقدام ملی مسکن از خواسته‌های فوری رئیس جمهوری است، گفت: معاونان عمرانی استانداری‌ها و  مدیران دفاتر فنی در استانداری‌ها باید در پیگیری اجرایی شدن این طرح، جدیت بیشتری نشان دهند تا طرح هر چه سریعتر به نتیجه مورد نظر برسد.
 
قربانی در پایان با اشاره به برنامه وزیر کشور در برگزاری جلسات منطقه‌ای استانداران پنج گانه کشور گفت: باید با تهیه گزارش‌های خوب و ارسال آن به وزارت کشور از ظرفیت این نشست ماهانه برای پیشبرد طرح‌های عمرانی در کشور استفاده لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز