خبرگزاری کار ایران

پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۸۹۲

رییس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش این سازمان پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی دانا، رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: با هدف توانمندسازی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش که در دانشگاه‌های دولتی مشغول به تحصیل هستند در سال جاری پرداخت شد.

وی ادامه داد: برای دانشجویانی که در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان کارشناسی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد یک میلیون تومان و دانشجویان دکترا دو میلیون تومان به عنوان کمک هزینه تحصیلی در ترم جاری پرداخت شد. این اقدام به منظور تشویق افراد برای تلاش برای قبول شدن در دانشگاه‌های دولتی و ادامه تحصیل است.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۹۱۹ نفر از عزیزان ما که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از دانشجویان دارای معلولیت شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و یا دانشجویانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی در حوزه اجتماعی قرار دارند نیز شامل این کمک هزینه شده‌اند. در ترم گذشته نیز در آذرماه سال ۹۸ این مبلغ برای این افراد روی کارت بانکی‌شان شارژ شد در ترم جاری نیز امروز هشتم تیرماه این مبلغ روی کارت بانکی افراد شارژ شد و امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های لازم را در جهت ارتقای توانمندی این عزیزان ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز