خبرگزاری کار ایران

سردار هادیانفر:

نقل و انتقالات خودرو الکترونیکی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۲۱

رییس پلیس راهور ناجا با اعلام خبر الکترونیکی شدن نقل و انتقالات خودرو به صورت پایلوت در تهران گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۸۰۰ نفر از ماموران از دست‌افزارها برای جریمه متخلفان استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سردار سید کمال هادیانفر» رییس پلیس راهور کشور در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می‌دانید در راستای تقویت و تحرک پلیس راهور از سال ۹۸ اقدامات گسترده‌ای با حمایت فرمانده ناجا صورت گرفت. بخشی از اقدامات سال گذشته توسعه خودروهای تاکتیکی ما در ۱۱۱ گردنه برف‌گیر کشور بود. این خودروها در زمستان در این گردنه‌ها توانستند انجام وظیفه کنند.

وی ادامه داد: خودروهای گشت نامحسوس پلیس راهور و خودروهای آشکار که در سال گذشته در جهت توسعه ناوگان در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور قرار گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: امسال در راستای توسعه و تقویت ناوگان هزار دستگاه خودرو به توان گشتی پلیس راهور در سراسر کشور اضافه خواهد شد. امروز در این رزمایش شاهد ۲۶۰ دستگاه از این خودروها بودیم که در جاده‌ها انجام وظیفه‌ می‌کنند.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: اگر این توسعه و تقویت در ناوگان سبک، ناوگان سنگین و موتوری پلیس راهور اتفاق بیفتد گسترش و آمایش ما در راه‌ها و شهرهای کشور از ۴۹ کیلومتر واحد گشت به ۳۷ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند و تحرک بیشتری در این بخش خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات بسیار جدی پلیس راهور تحول سیستمی و هوشمندسازی است و در این راستا یکی از موضوعات ما در حوزه ۶۰ خدمتی که به مردم ارائه می‌دهیم بحث نقل و انتقالات وسایل نقلیه است. این نقل و انتقالات مدت‌ها از همان ساختار قدیمی برخوردار بود. در شرایط جدید تاکید شده است ما به سمت هوشمندسازی و تحول سیستمی برویم و انشالله ما به زودی نقل و انتقالات وسایل نقلیه را از فضای فیزیکی و مراجعه مردم به ۴۶۰ مرکز در سراسر کشور در بستر شبکه اطلاعات و اینترنت تغییر خواهیم داد.

او افزود:‌ براساس سیستمی که پیش‌بینی شده خریدار و فروشنده با احراز هویتی که قبل از دریافت خدمات انجام می‌دهند می‌توانند خدمات را دریافت کرده و تمام کارها از طریق همین بستر انجام می‌شود.

رییس پلیس راهور کشور خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی انجام فرآیند نقل و انتقالات ۹۰ دقیقه زمان می‌برد و با ارائه این خدمات این زمان کاهش پیدا می کند و از طرفی ۸۵ درصد مراجعات کاهش پیدا می‌کند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه ۶۰ درصد پرسنل با اقدامات تقویت جدیدی که صورت گرفت از دست افزار استفاده می‌کنند، تصریح کرد: از سال گذشته حذف جرائم کاغذی را شروع کردیم و در حال حاضر ۵ هزار و ۸۰۰ نفر از پرسنل با دست افزار اعمال قانون می‌کنند و انشالله مابقی دست‌افزارها که آماده شوند جایگزین شده و در اختیار پرسنل قرار خواهد گرفت و قبض کاغذی جریمه از چرخه تولید و پانچ اطلاعات از پلیس راهور حذف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز