خبرگزاری کار ایران

ارسال بیش از ۱۶ هزار پیامک به موسسان مدارس غیردولتی در راستای اجرای طرح حمایتی دولت

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۷۸۲

بیش از ۱۶ هزار نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات از طریق پیامک به موسسین مدارس و مراکز غیردولتی وآموزش از راه دور کشور ارسال شد.

به گزارش ایلنا، در راستای اجرای طرح بسته‌های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیش از ۱۶هزار  پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات، برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.

وزارت آموزش و پرورش در خبر منتشره خود در این خصوص ضمن تشکر از همراهی موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از موسسینی که پیامک مذکور را دریافت کرده‌اند خواست تا با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.ir/kara نسبت به رویت، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه/ مرکز خود اقدام کنند.

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، تا پایان امروز حدود ۴هزار موسس دیگر نیز پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد.

این در حالیست که از دلایل عدم دریافت پیامک می توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه موسس، یا کدکارگاه و یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره کرد لذا این گروه از موسسان می توانند از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان/ منطقه خود با ارائه مشخصات ۱-نام استان ۲- نام شهرستان/ منطقه  ۳- نام واحد آموزشی  ۴- نام و نام خانوادگی موسس ۵- کدملی موسس ۶- شماره تلفن همراه موسس زیر، برای درخواست تسهیلات اقدام کنند.

براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ ۱۶میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی‌های غیردولتی پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز