خبرگزاری کار ایران

ابلاغ دستورالعمل اجرایی تفاهم‌نامه مشترک وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۲۸۵

سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استان‌ها به ادارت کل آموزش و پرورش سراسرکشور ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، به منظور تسهیل در فرایند اجرای تفاهم نامه مشترک وزارت آموزش و پرورش با شورای عالی استان ها و ایجاد هماهنگی و افزایش اثربخشی شوراهای آموزش و پرورش مناطق و استان ها در سطح ملی از زیرنظام راهبری و مدیریت سندتحول بنیادین و با هدف بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در شوراهای آموزش و پرورش و شورای عالی استان، از سوی سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استان ها به ادارت کل استان ها در سراسرکشور ابلاغ گردید.

در بندهایی از این دستور العمل به ترکیب اعضای ستاد مرکزی با استان و وظایف ستاد مرکزی از جمله نظارت عالیه بر اجرای دقیق و کامل تعهدات، تهیه و ارائه برنامه سالانه با رویکرد رفع محرومیت های فرهنگی، اجتماعی و شهری، انتخاب رئیس و دبیرستاد در اولین جلسه و تشکیل کارگروه‌های تخصصی متناسب با مفاد تفاهم نامه اشاره شده است.

همچنین وظایف ستاد استانی، نظارت بر اجرای دقیق و کامل تعهدات طرفین در سطح استان، تهیه و تنظیم گزارش عملکرد ستاد در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه و تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت بررسی نیازها و تدوین برنامه‌ها در نظرگرفته شده است.

متن تفاهم نامه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز