خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۴۳۹

فرماندار آستارا گفت: با توجه به شرایط شهرستان از حیث بیماری کرونا، با هماهنگی مسئولان استانی تلاش خواهیم کرد تا آئین های شب های قدر مدیریت شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش ایلنا، رستم زاد، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط شهرستان از حیث بیماری کرونا، با هماهنگی مسئولان استانی تلاش خواهیم کرد تا آئین های شب های قدر مدیریت شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود 

وی ادامه داد: از همکاری همه دستگاه ها، مدیران، کادر درمانی، سمن ها، گروه های جهادی طلاب و بسیجیان و رسانه ها که در مبارزه با کرونا با تمام توان در راستای سلامت جامعه و مردم گرانقدر ایران اسلامی گام برداشته اند به عنوان نماینده دولت در شهرستان آستارا  قدردانی می کنم.

رستم زاد افزود: توزیع چهار هزار و ۸۵۰ بسته غذایی در رزمایش مواسات توسط گروههای جهادی و توزیع ۵ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی به مددجویان کمیته امداد و تولید و توزیع هزاران لیتر محلول ضدعفونی و همچنین کمک بیش از یک میلیارد و سیصدمیلیون تومانی خییران آستارایی  از جلوه های بی نظیر مردمی و دولتی مبارزه با کرونا در این شهرستان بود که در اوج همه گیری این ویروس درشهرستان آستارا رقم خورد و ماندگار شد.

فرماندار آستارا همچنین با اشاره به گلایه برخی شهروندان از رعایت نشدن وقت اداری در بعضی دستگاه ها، مدیران را به رعایت دقیق اوقات اداری فراخواند و نسبت به این قبیل تعلل در خدمات اداری هشدار داد.

رستم زاد در بخش دیگری از سخنانش افزود: با توجه به پروتکل بهداشتی ستاد ملی کرنا وزارت کشور همه دستگاه‌های مرتبط در زمینه برگزاری مراسم روز قدس و سوم خرداد و برگزاری نماز عید فطر بر اساس دستورالعمل های صادر شده اقدام و نسبت به رعایت موارد آن تمهیدات لازم را معمول نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس برای برگزاری امتحانات نهایی و همچنین رفع اشکال، باید  اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت ضدعفونی مدارس با همکاری شبکه بهداشت و درمان و شهرداری ها و دهیاری ها در مناطق شهری و روستایی اقدامات لازم را معمول نمایند.

رستم زاد اضافه کرد: با عنایت به بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه حضور دانش آموزان به منظور رفع اشکال دروس بوده و اجباری برای حضور آنان نباید از طریق مدارس صورت گیرد.

رستم زاد گفت: نظارت بر وقت برنامه ها و رعایت بهداشت مصلای نماز جمعه، بقعه امامزادگان ابراهیم و قاسم و مساجد جامع بخش لوندویل و ویرمونی بر عهده روحانی و هیات امنا و فرمانده پایگاه آن مکان های مقدس است.

 آئین های شب قدر فقط به مدت ۲ ساعت از ساعت ۱۱ تا یک بامداد برگزار و از ورود افراد بدون ماسک و دستکش جلوگیری خواهد شد و مردم باید مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بهداشت را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در این مراسمات توزیع چای، نذورات و احسانات مردمی و فعالیت آبدارخانه اماکن مذهبی ممنوع است و افراد دارای بیماری زمینه ای و کودکان در این آئین ها حضور نداشته باشند.

برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های  بهداشتی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز