خبرگزاری کار ایران

دپوی محموله مواد مخدر در خانه متروکه لو رفت

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۷۴

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۵۹۷ کیلوگرم موادمخدر دپو شده در یک خانه متروکه در سراوان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد ملاشاهی" اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر و دپوی محموله مواد افیونی و همچنین برنامه‌ریزی سوداگران مرگ برای انتقال محموله به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: مأموران مرزبانی پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی هدفمند و پایش‌ دقیق منطقه، موفق شدند محل اختفای محموله موادمخدر در منطقه "مکسوخته" را شناسایی و در بازرسی دقیق از محل، ۵۹۷ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۴۹۱ کیلوگرم تریاک و ۱۰۶ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در یک خانه متروکه دپوشده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در ادامه به یک عملیات موفق آمیز جداگانه دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان اشاره و بیان کرد: در عملیاتی دیگر در منطقه مرزی"کوه سفید"، مرزداران با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی، تعدادی افراد مسلح در حال جابه‌جایی بسته‌های مشکوک به موادمخدر را مشاهده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند که قاچاقچیان نیز به صورت مسلحانه با مأموران درگیر می‌شوند.

این مقام ارشد در مرزبانی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه با توجه به اتخاذ تاکتیک مناسب و آتش پرحجم مأموران، سوداگران مرگ که توان مقابله با مرزداران را نداشتند به سمت خاک کشور مقابل متواری شده و در پاکسازی منطقه ۴۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، گفت: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و رابطان هردو پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز