خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن و ۱۲۶ کیلوگرم تریاک در مرز میر جاوه

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۰۴

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و۱۲۶ کیلو گرم تریاک در مرزمیر جاوه خبرداد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری، پلیس سردار "سعید کمیلی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی میر جاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، با اشرافیت اطلاعاتی و بهره‌گیری از تجهیزات فنی، از ورود کاروان بزرگ مواد مخدر به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله اجرای طرح‌های عملیاتی هدفمند برای جلوگیری از ورود محموله مواد افیونی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان که بدون توجه به علائم هشدار دهنده وارد حریم امنیتی مرز شده بودند با مشاهده مرزبانان اقدام به تیراندازی کردند که پس از ساعتی درگیری مسلحانه، با توجه به عدم توان رویارویی با آتش پرحجم مرزداران با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر و استفاده از عوارض طبیعی زمین و تاریکی شب به عمق خاک کشور پاکستان متواری شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران در پاکسازی منطقه، یک تن و ۱۲۶ کیلوگرم تریاک و همچنین یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان با تأکید بر قاطعیت و دقت عمل مرزداران، یادآور شد: مرزبانان خستگی‌ناپذیر این فرماندهی پیوسته نوار مرزی را تحت نظر داشته و با جلوگیری از قاچاق و تحرکات غیرمجاز، همراه با مرزنشینان در تأمین امنیت و رشد اقتصادی منطقه می‌کوشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز