خبرگزاری کار ایران

تقی‌زاده خبر داد:

تعیین‌تکلیف تحویل واحدهای مسکن مهر در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۰۷۳

​معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تعیین‌تکلیف تحویل واحدهای مسکن مهر در استان تهران از تحویل بخشی از واحدهای مسکن مهر در هفته دولت و دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد تقی‌زاده در جلسه شورای مسکن با اشاره به وضعیت تحویل واحدهای مسکن مهر در استان تهران اظهار داشت: ۸۰ درصد مسکن های مهر در استان تهران تکمیل و تحویل شده است و مابقی آنها یعنی بیش از ۹۰ درصد تا هفته دولت به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر در پردیس نیز تا دهه فجر تحویل داده می شود؛ ضمن اینکه بخشی از مشکلات این واحدها مربوط به زمین و مباحث حقوقی می باشد که سبب تاخیر در تحویل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی مسکن مهر استان از جمله در حوزه برق و غیره تصریح کرد: تا هفته دولت مشکلات زیرساختی واحدهای مسکن مهر در پرند و پردیس مرتفع می شود؛ به علاوه ۳ هزار واحد مسکن مهرکه تعاونی ها اقدام به ساخت آنها کرده مشکلاتی دارند که مقرر شد در جلسه‌ای با اداره تعاون مشکلات احصا و این واحدها تعیین تکلیف شوند.

تقی‌زاده سپس خاطرنشان کرد: ۷۳ هزار واحد مسکن اقدام ملی در استان تهران پیش بینی شده که تاکنون زمین ۶۳ هزار واحد آماده شده که البته عملیاتی اجرایی آن آغاز نشده و با برآورد قیمت زمین و تصمیمات شورای مسکن اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز