خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت شرکت دانشجویان دانشگاه‌های تهران در مسابقه من و کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۰۱۶

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه‌های تهران علاقمند به شرکت در مسابقه خاطره‌نویسی من و کرونا تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند.

به گزارش ایلنا، جمال رحیمیان اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های تهران که علاقه‌مند شرکت در مسابقه خاطره‌نویسی من و کرونا هستند، می‌توانند تجربیات و خاطرات خود را در قالب طنز و رئال حداکثر در ۲۰ صفحه A۴  تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۹ به آدرس farhangijut@chmail.ir  ارسال کنند.

وی ادامه داد: این مسابقه ۹ منتخب خواهد داشت که هم‌زمان با عید سعید فطر طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر می‌شود. به ۳ اثر برگزیده ۳ میلیون ریال و به ۶ اثر قابل تقدیر یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هدیه نقدی اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا در کنار سختی‌ها و تلخی‌های بسیاری که دارد، ‌ جنبه‌ها و نکات مثبتی هم داشته است. دانشجویان در روزهای شیوع کرونا و گسترده‌شدن قرنطینه‌های خانگی این فرصت را خواهند داشت که آثار خود را تنظیم و ارسال کرده و با دانشجویان دانشگاه‌های تهران رقابت کنند.

رحیمیان افزود: روحیه ایثار و فداکاری پرستاران، کادر پزشکی و فعالان امور بهداشت و درمان کشور در این‌روزها تصاویر زیبایی را خلق کرد که پس از غلبه بر این ویروس، از اذهان پاک نخواهد شد و عظمت و شکوه آن در خاطر و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: دانشجویان هم می‌توانند با ارسال آثار خود در این مسابقه خاطرات زیبا را ماندگار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز