خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

وزیر علوم درگذشت سیدمحمد کاظم نائینی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۶۷۰

منصور غلامی در پیامی درگذشت دکتر سیدمحمد کاظم نائینی پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت و دبیر اسبق شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام منصور غلامی به شرح زیر است:

اناللّه و اناالیه راجعون

درگذشت اندوهبار دکتر سیدمحمد کاظم نائینی، معلمی مؤمن، متعهد و استاد پیشکسوت عرصه آموزش عالی کشور موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

این ضایعه را به خانواده محترم و معزا و همچنین جامعه علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

از جمله سوابق این پیشکسوت فهیم نیک‌منش و خوشنام می‌توان به فعالیت‌های آموزشی مرتبط با ریاضی از معلمی تا استادی دانشگاه، دبیر گروه‌های برنامه‌ریزی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو سابق شورای عالی آموزش و پرورش، عضو گروه برنامه‌ریزی تربیت معلم، مشاور شورای برنامه‌ریزی و عضو هیأت علمی پردیس دانشکده علوم دانشگاه تهران، دبیر شورای برنامه‌ریزی آن دانشکده، مدیرکلی دفتر تألیف و برنامه‌ریزی درسی، تألیف کتاب و مقالات آموزشی و عضویت در هیأت امنای دانشگاه رجایی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز