خبرگزاری کار ایران

محکومیت متهم پرونده عرضه خارج از شبکه الکل در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۵۶۴

​مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی متهم پرونده عرضه خارج از شبکه الکل خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، محموله بزرگ الکل طبی که توسط یک دستگاه کامیون در سطح شهر شیراز حمل می شد، شناسایی شد.

وی ادامه داد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی بلافاصله با اطلاع از موضوع در محل حاضر و در بازرسی از کامیون مذکور سه هزار و ۲۰۰  لیتر الکل طبی را کشف و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردند.

مبشری از تشکیل پرونده‌ای در این رابطه و ارسال به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات احتکار تعزیرات حکومتی فارس خبر داد و افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده ای پیرامون موضوع در شعبه انجام و نهایتا مشخص شد که متهم اقدام به دپوی مقادیر زیادی الکل در حومه شهر شیراز کرده و با سوءاستفاده از شرایط فعلی و کمبود این اقلام، اقدام به عرضه خارج از شبکه الکل می کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به توزیع الکل های مکشوفه در شبکه و جریمه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز