خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل انتشار اخبار دروغین کرونایی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۹۶۱

فردی که با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی در حال شایعه پراکنی و افزایش نگرانی های عمومی در خصوص بیماری کرونا بود، ‌در تحقیقات پلیس شناسایی و در اراک دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت: در برنامه ریزی های افزایش ارتقاء‌ امنیت و آرامش عمومی در مبارزه همه جانبه در مقابله با بیماری کرونا، یکی از سیاست های عملیاتی پلیس، پیشگیری از بروز شایعات و اخبار کذب بویژه در بستر فضای مجازی بوده است.

وی افزود: در چند روز اخیر در پایش های فضای مجازی، اخبار و شایعاتی در خصوص بیماری کرونا در فضای مجازی مورد رصد قرار گرفت و در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس،‌ عامل انتشار این اخبار در شهرستان اراک شناسایی شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی این فرد شناسایی و به یگان انتظامی احضار و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی پیگیری اخبار از منابع معتبر خبری از سوی شهروندان را بسیار مهم خواند و گفت:‌ پلیس با شایعه پراکنان در فضای مجازی و کسانی که آرامش و امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز