خبرگزاری کار ایران

برگزاری طرح مجازی «فصل رویش» ویژه ماه مبارک رمضان در دانشگاه علوم بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۶۶۴

برنامه‌های دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی در قالب طرح «فصل رویش» در ماه مبارک رمضان و با استفاده از ظرفیت‌های مجازی برای تعامل با دانشگاهیان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد افشاری مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که حضور فیزیکی دانشگاهیان در ماه مبارک رمضان امکان پذیر نیست، تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت ارتباط با دانشگاهیان تجربه ای جدید آغاز و از این ظرفیت بهره مند شویم.

وی اظهار داشت: برنامه های دفتر نهاد در ماه مبارک رمضان با عنوان فصل رویش تدوین شده است که مخاطبان آن اساتید دانشگاه، دانشجویان و کارکنان خواهند بود.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خاطرنشان کرد: این طرح شامل بخش های مختلف و متنوع نظیر طرح روشنا، مجموعه سخنرانی های معرفتی و اخلاقی با حضور اساتید گروه معارف دانشگاه همراه با مسابقات روزانه، طرح فرهیختگان مجموعه سخنرانی های استادان دانشگاه با موضوعات تاثیر گذار ماه مبارک رمضان از نگاه علمی، مسابقه کتابخوانی، طرح کتاب صوتی و مکتوب و همچنین آموزش مجازی کارکنان‌ است.

وی گفت: در این مجموعه برنامه تلاش شده است که از ظرفیت موجود دانشگاه بیشتر استفاده شود و  همه دانشگاهیان در برنامه سهیم باشند.

افشاری افزود:  اختصاص زمانی ویژه جهت ارتباط با خدا و سلوک معنوی در ماه مبارک رمضان، انس با قرآن کریم، صحیفه سجادیه و همدلی و کار مومنانه برای نیازمندان فرصتی است که با آن می توانیم به سلوک معنوی بیشتر دست پیدا کنیم و امیدوارم همگی بتوانیم از ظرفیت این‌ماه بهره مند شویم.

حجت الاسلام عباسی معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همچنین درباره طرح  فصل رویش گفت: کارشناسان مذهبی دفتر نهاد رهبری با ۳۰ جلسه سخنرانی کوتاه معرفتی، اخلاقی و عرفانی و برگزاری مسابقات فرهنگی مبتنی بر سخنرانی های ایراد شده برای دانشگاهیان فعالیت های فرهنگی مذهبی ارائه می کنند.

وی اظهار داشت: سخنرانی‌های کوتاه در ماه رمضان امسال با موضوعات گوناگون نظیر نکات و حکمت‌های قرآنی با سخنرانی حجت الاسلام‌ افشاری از اول تا پنجم ماه رمضان،  مباحث معرفت النفس وخودسازی با سخنرانی حجت الاسلام معتمدی از پنجم تا دهم ماه مبارک ارائه خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: اخلاق خانواده  با سخنرانی حجت الاسلام نائیجی از دهم تا پانزدهم، اخلاق اجتماعی وولایت پذیری با سخنرانی حجت الاسلام کرمی از پانزدهم تا بیستم‌ ماه مبارک، موضوع عبودیت و بندگی با سخنرانی حجت الاسلام تورانی در روزهای بیستم تا بیست وپنجم‌ و در نهایت ، موضوع دستاوردهای ماه رمضان توسط ححت الاسلام عباسی از بیست و پنجم ‌تا سی ام‌ ماه مبارک برای دانشگاهیان ارائه خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه براساس محتوای سخنرانی‌ها در طرح «فصل رویش» را از دیگر  برنامه‌های جذاب ویژه دانشجویان و کارکنان طی ۳۰ شب ماه رمضان ذکر کرد، که هر شب به برگزیدگان این مسابقات، هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز