خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

پیگیری مطالبات صنفی و کارگری متاثر از شرایط کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۹۷

​معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات اصناف از پیگیری مطالبات صنفی و کارگری متاثر از شرایط کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گودرزی در جلسه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: اکنون که امکان فعالیت برخی اصناف در قالب طرح فاصله‌گذاری هوشمند فراهم شده، باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت مردم حفظ شود.

 
وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، افزود: اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان فراهم است و دغدغه ای در زمینه ذخیره سازی کالاهای اساسی وجود ندارد؛ در عین حال جهت کمک به اقشار کم درآمد با حفظ کرامت آنها برنامه ریزی انجام می شود.
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا و بروز مشکلات اقتصادی برای واحدهای صنفی، مطالبات و دغدغه های صنفی و کارگری متاثر از شرایط کرونا پیگیری می شود تا ضمن رفع مشکلات در سال جهش تولید اقدامات به صورت هدفمند دنبال شود.
 
گودرزی همچنین به ضرورت تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: در شرایط بروز کرونا اطلاع رسانی درست به افکار عمومی ضرورت دارد و در این راستا با کسانی که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز