خبرگزاری کار ایران

تذکر رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا به حناچی/ بیش از این به جایگاه شورای شهر آسیب نزنید

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۴۱

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به عدم مشورت شهردار تهران با کمیسسیون های تخصصی و تصمیمات متزلزل در اجرای طرح ترافیک به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جریان دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: ایشان تاکید بر مشورت با کمیسیون های تخصصی داشته‌اند. متاسفانه در روزهای گذشته در شرایط خاص و نسبتا بحرانی به دلیل موضوع کرونا شهرداری به ویژه در مساله ترافیک برخی پیشنهادات را در شورای ترافیک مطرح و مصوب می‌کند که به دلیل عدم انجام مطالعات لازم و عدم مشورت با کمیسیون ها تخصصی این تصمیمات متزلزل بوده و در نهایت پس از انتقادات اعضای شورا و بسیاری از مراجع دیگر لغو می شود.

او ادامه داد: این شیوه تصمیم گیری علاوه بر تضعیف مدیریت شهری، متاسفانه به جایگاه شورا نیز آسیب وارد می کند. اکثر مردم در این گونه مواقع شورای شهر را می شناسند و شورا را خطاب قرار می دهند. آقای حناچی جنابعالی قول داده بودید در تصمیمات با کمیسیون های تخصصی مشورت کنید، چرا به قول خود عمل نمی کنید؟

علیخانی ادامه داد: چرا به برخی مدیران بی تجربه اعتماد می کنید، اما حاضر نیستید به اعضای شورا اعتماد کنید؟ چرا اعضای شورا باید به دنبال مدیران شهرداری بروند و بگویند می خواهیم کمک کنیم؟ در حالی که آنها باید دنبال اعضای شورا بروند نه اینکه ما دنبال شما باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: لذا به شهردار تهران تذکر می دهم و اتمام حجت می کنم که بیش از این به جایگاه شورا آسیب نزنید و در صورت تکرار این رویه کمیسیون عمران و حمل  ونقل دیگر هیچگونه همکاری با معاونت مربوطه نخواهد داشت و گزارشات اقدامات از این دست را با مردم مطرح خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز