خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

شهرداری مسئول جداسازی پسماندهای پرخطر نیست/ طرح حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۸۸۶

عضو شورای شهر تهران گفت: پسماندهای بیمارستانی جزو وظایف ما نیست، بیمارستان ها باید آنها را بی خطر کنند و تحویل شهرداری دهند، در حالی که اکنون همه مسئولیت به عهده شهرداری است و این مساله نباید به یک سنت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جریان دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تشکر از عدم حضور مردم در سطح شهر گفت: مسئولیت مشترک ما این است که درخصوص آسیب دیدگان و جان باختگان حین خدمت شهرداری باید تشکر ویژه و کار قابل قبولی انجام شود.

 او ادامه داد: طرحی تهیه کردیم و همه اعضای شورای شهر نیز آنرا امضا کردند و برای آتش نشانانان آسیب دیده در شورای چهارم سندی تهیه شد، همچنین برای جانباختگان و آسیب دیدگان کرونا که عمدتا در حوزه خدمات شهری هستند، حتما باید کار ویژه ای انجام دهیم که جدای از بحث نیک نامی و پاداش است که آنها جای خود را دارند.

مسجد جامعی تصریح کرد: در این زمینه حوزه فرهنگی و هنری شهرداری باید همراستا با این موضوع حرکت کند ،ما قرار نیست همان کار صدا و سیما را انجام دهیم ، آنها کار خود را می کنند و ما باید به صورت یک ساختار مجموعه و پیوسته کار کنیم که جای آن خالی است.

او با بیان اینکه نباید تنها از دیگران انتظار داشت بلکه باید خودمان نیز به آن بپردازیم ادامه داد: باید پیشنهاد حمایت از آسیب دیدگان از کرونا را به جریان اندازیم و پاداش ویژه ای برای آنها در نظر بگیریم تا اطمینان حداقلی برای آنها به وجود آید.

عضو شورای شهر تهران به پسماندهای بیمارستانی نیز اشاره کرد و گفت: پسماندهای بیمارستانی جزو وظایف ما نیست، بیمارستان ها باید آنها را بی خطر کنند و تحویل شهرداری دهند، در حالی که اکنون همه مسئولیت به عهده شهرداری است و این مساله نباید به یک سنت تبدیل شود که از این پس ما باید آنرا برعهده بگیریم.

او تاکید کرد که پروتکل ها معلوم هستند و باید به این نکته توجه شود که ما مسئول پسماندهای پرخطر نیستیم و باید پسماندهای بی خطر را جمع آوری کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز