خبرگزاری کار ایران

امامی امین:

سهم استان تهران در اختصاص تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۰۵۰

​معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به آسیب بسیاری از صاحبان کسب و کار از شیوع ویروس کرونا گفت: سهم استان تهران در اختصاص تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، محمد امامی امین در جلسه با اعضای با اشاره به شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر "جهش تولید" اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا، نیاز به برنامه ریزی مناسب داریم تا تبعات آن کاهش پیدا کند.
 
وی سپس با اشاره به مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا بیان کرد: بسیاری از مشاغل در این شرایط به تعطیلی کشانده شده که در صورت عدم حمایت و توجه جدی بار روانی و اقتصادی به کشور تحمیل خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: با وجود رشد صنعت گلکاری در کشور از سال ها پیش از انقلاب، اما اکنون از حرکت بازایستاده اند، بنابراین باید با اتخاذ تدابیری ویژه از عقب ماندن این صنعت جلوگیری کرد.
 
امامی امین همچنین تصریح کرد: برای مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا تسهیلات حمایتی اختصاص داده خواهد شد که در حال پیگیری سهم استان تهران هستیم که در جلسه ۱۲ فروردین ماه که با حضور صاحبان اصناف و متولیان کسب و کار استان برگزار می شود موارد بیشتر آن احصا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز