خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت شورایاری ها برای شناسایی افراد در معرض آسیب کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۸۸

مدیر ستاد محلات شهرداری تهران گفت: از ظرفیت شورایاری‌ها در خصوص شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و کمک‌های نقدی به آنها در پی شیوع کرونا استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی شیرزاد  مدیر ستاد محلات شهرداری تهران در نشست خبری مجازی شهرداری تهران  درخصوص اقدامات سرای محلات و شورایاری ها در مقابله با کرونا گفت: ذیل خانه های ۱۱ گانه این ستاد، کانون‌های متعددی فعال شده‌اند و بخش عمده فعالیت‌های سرای محلات تعطیل و عموما خانه های سلامت در این مدت فعال هستند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درخصوص استفاده از ظرفیت شورایاران بمنظور جلوگیری از شیوع کرونا در محلا ت و آموزش های محله محور گفت:  چک لیستی در رابطه با بحث نظارت بر عملکرد شهرداری در موضوعاتی مثل ضدعفونی میادین و ایستگاههای اتوبوس و تاکسی آماده و به شورایاران ارسال شده است.

مدیر ستاد محلات شهرداری تهران در خصوص ارتباط با سمن‌ها و استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب در مقابله با ویروس کرونا گفت: تا فردا سامانه‌ کار داوطلبانه افتتاح خواهد شد و با ثبت نام افراد از همه ظرفیت‌ها استفاده  خواهد شد.

شیرزاد در ادامه گفت: مجمع معتمدین محلات جلسات متعددی داشته و ستاد هماهنگی شورایاران با رابطین شورایاری ها در مناطق تشکیل شده است، و شورایاری‌ها در خصوص شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و کمک‌های نقدی به آنها تصمیم خواهند گرفت. همچنین از ظرفیت‌های محلی و خانواده‌های هر محله برای شناسایی و پوشش افراد در معرض آسیب از جمله سالمندان و دیگر گروه های اجتماعی استفاده می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز