خبرگزاری کار ایران

درب‌های بهشت زهرا بسته شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۸۰

رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شورای شهر تهران در خصوص مسدود نمودن درب های آرامستان های سطح شهر تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تشکر از اقدامات موثر شهرداری تهران به ویژه حوزه خدمات شهری و سازمان بهشت زهرا (س) و کارکنان آن که این ایام ایثارگرانه خدمت می‌کنند و در خط مقدم کار قرار دارند و در معرض آسیب هستند، در تذکری گفت: در واقع مخاطب اصلی من شهروندان عزیز تهرانی در نحوه برخورد با سنت حسنه زیارت اهل قبور در آخر سال است.

او ادامه داد: امسال با توجه به شرایط بحرانی ایجاد شده اقتضا می کند به منظور حفظ جان شهروندان این سنت حسنه کنار گذاشته شود و از حضور در آرامستان ها اجتناب شود . از این رو از همه شهروندان صمیمانه تقاضا می کنم به آرامستان ها مخصوصا بهشت زهرای تهران نروند.

نوری اضافه کرد: همچنین از مدیریت سازمان بهشت زهرا می‌خواهم تمهیدات لازم را اتخاذ و ورودی‌های بهشت زهرا س را مسدود نماید و فقط امکان ترددهای ضروری فراهم شود.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدوارم  همه شهروندان فهیم ویروس کووید١٩ را جدی گرفته و بیش از گذشته در خانه بمانند تا این ویروس هرچه سریعتر از کشور و شهرمان رخت بر بندد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز