خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد ساخت المان ایثارگری کادر پزشکی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۱۴

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پیشنهاد داد تا المانی از ایثارگری کادر پزشکی در این ایام در پایتخت ساخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری ضمن پیشنهاد ساخت المان ایثارگری کادر پزشکی گفت:  جامعه پزشکی و همچنین کادر درمانی در مدت بحران ویروس کرونا در مراکز درمانی حضور یافته و با از خودگذشتگی و تلاشهای مجدانه به نجات جان شهروندان تهرانی پرداخته و ایثار کردند. همه مردم قدردان رشادتهای این عزیزان هستند و شهرداری هم باید این قدردانی را در قالب ساخت یک المان و در راستای پاسداشت وتقدیر از مجاهدت و تلاش آنان پاس بدارد.

او ادامه داد:  شهرداری باید با همکاری هنرمندان و مجسمه سازها یک تندیس در خور این ایثارگری طراحی کرده و پس از ساخت در یکی از مکان های عمومی و‌ پرتردد نصب کند تا یاد فداکاری آنها همیشه گرامی بماند.

نوری به تلاش های نیروهای خدمات شهری نیز اشاره کرد و گفت: یادمان نرود که البته در همین ایام عزیزان ما در خدمات شهری و حوزه مدیریت شهری هم اقدامات ویژه ای انجام دادند. این عزیزان با رشادت اقدام به جمع آوری پسماندها کرده و تهران را تمیز می کنند و در خط مقدم این اقدام قرار دارند که باید از آنها هم تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز