خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حسنوند خبرداد:

پسربچه معلول قربانی پدر و مادر بی‌رحم/عذاب‌وجدان راز قتل را فاش کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۸۹

​سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و مادری که دست به قتل فرزند ۳ ساله‌شان زده بودند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کیومرث حسنوند با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵ صبح امروز مرد جوانی با حضور در کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر ادعا کرد هفته گذشته پسر ۳ ساله‌اش را به قتل رسانده و جسدش را داخل صندوق عقب خودرویش نگهداری کرده است.

وی افزود: ماموران سراغ خودروی تیبا سفیدرنگ رفته و با جسد پسر بچه ۳ ساله‌ای که آثار کبودی روی صورتش نمایان بود روبرو شدند و پدر ابوالفضل دستگیر شد. پدر ابوالفضل در اعترافاتش عنوان کرد که وقتی فرزندم به دنیا آمد معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی داشت و چون شرایط سختی داشت او را جلوی در بهزیستی رها کردیم تا آنجا به او رسیدگی شود اما ۲ ماه قبل مسئولان بهزیستی ما را شناسایی کردند و ابوالفضل را تحویل ما دادند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: سه‌شنبه هفته گذشته پس از مشورت با همسرم دست به قتل پسرم زدم و در این مدت نمی‌دانستم با جسدش چه کار کنم. عذاب وجدان دیوانه‌ام کرده بود تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم و راز این قتل را فاش کنم.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با قاضی کشیک قتل، بازپرس ویژه قتل مادر ابوالفضل را که از ماجرای قتل فرزندش با خبر بوده و نقش داشته را به کلانتری احضار و او را نیز دستگیر کردند. پدر و مادر جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی در دادسرای امورجنایی تهران معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز