خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدارس و مراکز غیردولتی:

جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی فعال است

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۵۵

​جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی فعال بوده و فرآیند آموزش ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به استمرار فرآیند آموزش برای دانش آموزان گفت: همانطور که وزیر محترم آموزش و پرورش اعلام کردند از ابتدای تعطیلات آموزش تعطیل نیست، جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی نیز فعال بوده و فرآیند آموزش ادامه داشت.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت:  مدارس غیردولتی  موظف به ارائه برنامه درس هستند لذا مدیران، همکاران و معلمین این مدارس  با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارند و به انحاء مختلف و با استفاده از شیوه‌های متنوع الکترونیکی و شبکه‌های مجازی در بحث آموزش و یادگیری دانش آموزان فعال بوده و آموزش را ادامه دادند.

صالح تعیین شهریه یک دانش آموز را  بر اساس هزینه های تمام شده برای یک مدرسه عنوان کرد و گفت : در  شرایط فعلی نیز مدارس موظف به پرداخت اجاره بهای ملک بوده و همچنین موسسین میبایست حقوق اسفند ماه معلمانشان را پرداخت کنند.

وی تصریح نمود : هیچ یک از هزینه‌های مدارس کاسته نشده، نه اجاره بهایی حذف شده و نه حق التدریسی ، و موسسین موظف به پرداخت آنها هستند . و از اولیاء محترم تقاضا داریم نسبت به پرداخت اقساط شهریه دانش آموزان خود مساعدت کنند تا موسسین بتوانند حقوق همکاران را پرداخت نمایند .

صالح افزود : از اولیا، موسسین و  معلمین میخواهیم تا در شرایط فعلی با همدلی و همکاری فرآیند آموزش را تداوم ببخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز