خبرگزاری کار ایران

کشف ۶۸ هزار ماسک احتکار شده در جلفا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۲۵۸

فرمانده هنگ مرزی جلفا از موفقیت مرزبانان در شناسایی و کشف ۶۸ هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در یکی از روستاهای مرزی شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "حسن زینال نژاد" در تشریح این خبر، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و سوء استفاده برخی از سودجویان (احتکار لوازم بهداشتی)، طرح مبارزه با محتکران لوازم بهداشتی به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان با رصد و اشراف اطلاعاتی، مطلع شدند در انبار یکی از روستاهای مرزی شهرستان جلفا مقادیر قابل توجهی لوازم بهداشتی احتکار شده که سریعاً پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی دستگاه‌های قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده هنگ مرزی جلفا تصریح کرد: مأموران مرزبانی با حضور در روستا، انبار فوق را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند و موفق شدند 34 عدد کارتن حاوی 68 هزار ماسک احتکاری را به ارزش 306 میلیون ریال از محتکران کشف کنند.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ زینال نژاد با اشاره به دستگیری یک محتکر، اظهار داشت: مرزبانان با افرادی که برای کسب سود بیشتر، کالاهای ضروری پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار و باعث به خطر افتادن سلامت و جان مردم می‌شوند، برابر قانون به شدت با آنها برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز