خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰ میلیاردی دستکش و ژل ضدعفونی کننده در منطقه نواب

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۹۳۲

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از کشف یک میلیون جفت دستکش، هزار ژل ضدعفونی کننده و یک هزار و ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده احتکار شده در ۴ انبار در محدوده اتوبان نواب به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ چنگیز ایدون پلیس اظهار داشت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد فردی با همکاری همدستانش در ۴ انباری در محدوده اتوبان نواب مقدار فراوانی ژل های ضد عفونی کننده و دستکش های یک بار مصرف و ... دپو و جمع آوری کرده است.

کلانتر محله نواب با اشاره به اینکه مالک این انباری ها شناسایی شد، گفت: مراقبت های ویژه پلیسی آغاز و ماموران موفق شدند هر ۴ انباری که اقلام بهداشتی و پزشکی در آن پنهان شده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و اداره تعزیرات به انبارهای اعلام شده اعزام و در مجموع یک میلیون جفت دستکش، هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در کنار تجهیزات پزشکی که در این انبارها وجود داشت به دست آوردند.

کلانتر محله ابوسعید عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز