خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ضدعفونی کردن اماکن عمومی توسط آتش‌نشانان+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۷۵۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی از گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات سازمان آتش نشانی در خصوص ضدعفونی کردن شهر تهران در پی شیوع ویروس کرونا در شهر تهران گفت: با هماهنگی و به دستور معاون هماهنگی خدمات شهری شهرداری تهران که رییس کارگروه بهداشت محیط و پسماند ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرداری تهران نیز است سازمان آتش نشانی تهران هم تکالیف خود را در رابطه با آلودگی زدایی در اماکن عمومی انجام خواهد داد. 

وی با بیان اینکه شهرداری تهران اقدامات خود را در همین راستا از ساعاتی قبل آغاز کرده است، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی با تجهیزاتی که در اختیار دارند و با موادی که در اختیارشان قرار داده می شود با رعایت همه جوانب موارد ایمنی نسبت به پاکسازی و آلودگی زدایی اماکن  عمومی یعنی در مکانهایی که شهروندان در آنجا حضور بیشتری دارند از جمله ایستگاه های مترو، ایستگاه های اتوبوس بی آر تی و ... اقدام می‌کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان همیشه نشان داده‌اند که در هر شرایطی به ویژه در شرایط بحران در کنار مردم هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز