خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

نجات 40 نفر از ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرک صدرا

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۰۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات 40 نفر از ساکنان یک مجتمع مسکونی در میدان المپیک خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 10:40 صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در میدان المپیک، شهرک صدرا به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود. 

وی با بیان اینکه آتش سوزی در مجتمع های مسکونی از حساسیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب و دستگاه های تنفسی به محل حادثه اعزام شد. محل حادثه یک مجتمع مسکونی 6 طبقه دارای 24 واحد بود. در طبقه منهای یک این ساختمان که کاربری پارکینگ نیز داشت پنج دستگاه خودرو و 7 باب انباری به همراه تعدادی دوچرخه و موتورسیکلت وجود داشت. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند تمام این بخش از ساختمان  شعله ور شده بود و آتش به انبارها نیز سرایت کرده بود. دود بسیار غلیظی به طبقات بالا رفته و از رمپ پارکینگ به بیرون نیز متصاعد شده بود. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعدادی از ساکنان در این ساختمان حضور داشتند و در وضعیت ناایمن گرفتار شده بودند. 

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده و با یک تدبیر عملیاتی خوب افرادی را که در وضعیت بسیار ناایمن گرفتار شده بودند نجات دادند. 

وی ادامه داد: تا این لحظه مدت زیادی است که آتش خاموش شده و نیروهای آتش نشانی در حال لکه گیری هستند و بیش از 40 نفر از ساکنان ساختمان از طریق بالابرها از ساختمان خارج شدند و نیروهای آتش نشانی در حال جستجوی تمامی مجتمع هستند. تاکنون نیز مورد مصدومیت گزارش نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز