خبرگزاری کار ایران

امکان شرکت در جشن نیکوکاری با استفاده از شیوه‌های نوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۹۷۴

​مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از روش های نوین در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا، سید ابوالفضل پرپنچی به تشریح برگزاری جشن نیکوکاری پرداخت و خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنین مشارکت مردم نوع‌دوست و خیر استان در جشن نیکوکاری روش‌های نوین پاسخگوی درخواست مردم هستند.

وی به روش‌های نوین مشارکت در جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: مردم نیک اندیش استان تهران می توانند با استفاده از تلفن ثابت ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۶، شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ همچنین سایت کمیته امداد استان تهران به آدرس Tehran.emdad.ir گزینه می‌خواهم کمک کنم با موضوع نیکوکاری کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن نیکوکاری همه ساله و در آستانه سال نو برگزارمی‌شود، تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود که علاوه بر روش‌های الکترونیک همه ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردم هستند.

پرپنچی با اشاره به بانک اطلاعاتی کامل کمیته امداد استان تهران درباره نیازمندان تاکید کرد: کمک‌های مردمی در کمترین زمان ممکن و قبل از تحویل سال نو به دست نیازمندان می‌رسد.

به گزارش کمیته امداد استان تهران، وی ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان تهران برای مشارکت در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان ابراز امیدواری کرد: شیوع ویروس کرونا مانع مشارکت مردم نوع‌دوست استان در جشن نیکوکاری نشود چرا که نیازمندان در آستانه بهار و سال نو، همچون گذشته چشم به دستان با سخاوت خود آن‌ها دارند تا گل لبخند را بر لبانشان شکوفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز