خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

حضور فیزیکی معلمان در مدارس مدنظر نیست/اعلام برنامه‌های تلویزیونی مقطع متوسطه

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۳۲۵

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس باز هستند و مدیران در مدرسه حضور دارند.

«عباس سلطانیان» مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر اینکه در صورت تعطلی مدارس معلمان ضمن حضور در مدارس آموزش‌های لازم را از طریق فضای مجازی به دانش آموزان ارائه خواهند داد و اینکه آیا این صحبت به معنای کلاس‌های حضوری در مدارس است یا خیر؟ گفت: در این باره حضور فیزیکی مد نظر نبوده، بلکه منظور این است که مدرسه باز است، مدیر هم در مدرسه حضور دارد و اگر معلمان و دانش‌آموزان نیاز به امکانات داشته باشند، می‌توانند از مدرسه و تجهیزات آن استفاده کنند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون نیز خیلی از معلمان و دبیران ما به صورت خودجوش با دانش‌آموزان کار می‌کنند و ارتباطات خوبی دارند.

سلطانیان خاطرنشان کرد: معلمان ما در پیام رسان‌های داخلی کشور فعال هستند و تمام محتواهای آموزشی و تولیدی را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند. در همین بستر نیز دانش‌آموزان سوالات‌شان را می‌پرسند و پاسخ‌ها را دریافت می‌کنند.

مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: دبیران ما بعضا خیلی جلوتر از آموزش و پرورش کار می‌کنند و برنامه‌ها و خلاقیت‌های خوبی دارند.

وی با تاکید بر اینکه تداوم تعطیلی مدارس به عهده وزارت بهداشت است، گفت: تعطیل کردن کلاس‌ها در اختیار آموزش و پرورش نیست و وزارت بهداشت باید در این باره تصمیم بگیرد. در حال حاضر اعلام شده تا دوشنبه همه مدارس تعطیل هستند، فعلا هیچ کلاس درسی در کشور برقرار نیست، اما از طریق پیام‌رسان‌های داخلی و صدا و سیما سعی می‌کنم، خدماتی را به دانش‌آموزان ارائه کنیم.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش تمام برنامه‌های آموزش متوسطه نظری هفته جاری را ارائه کرد:

حضور فیزیکی معلمان در مدارس مدنظر نیست/اعلام برنامه‌های تلویزیونی مقطع متوسطه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز