خبرگزاری کار ایران

واریز ۱۷۸ میلیارد تومان بودجه سازمان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۳۹

رییس سازمان بهزیستی از واریز ۱۷۸ میلیارد تومان بودجه سازمان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی درباره واریز ۱۷۸ میلیارد تومان بودجه سازمان بهزیستی گفت: با مساعدت دولت و توسط سازمان برنامه و بودجه و با ابلاغ سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبلغ ۱۷۸ میلیارد تومان جهت اجرای قانون حمایت از معلولان ابلاغ و به حساب واریز شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ جهت اجرای بخش دیگری از قانون حمایت از افراد دارای معلولیت استفاده خواهد شد براساس این بودجه علاوه بر پرداخت مستمری مددجویان مبلغ ۳۶۰ تا ۴۸۰ هزار تومان برای افرادی که دارای معلولیت شدید و خیلی شدید هستند و در دهک درآمدی ۱،۲ و ۳ قرار دارند پرداخت می‌شود.

رییس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: قرار بود هر سه ماه از این محل برای ماه‌های دی، بهمن و اسفند واریز خواهد شد در گذشته در ماه‌های قبل این مبلغ با این عناون برای ماه‌های مهر، آبان و آذر واریز شده بود همچنین از این اعتبار برای اجرای ماده ۱۳ قانون حمایت و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت را به کار گرفته‌اند استفاده شده و تا پایان سال از این محل پرداخت می‌شود.

قبادی دانا خاطرنشان کرد: همچنین یارانه مراکز نگهداری شبانه‌روزی سالماندان، بیماران روانی مزمن، معلولین ذهنی و معلولان جسمی و حرکتی پرداخت خواهد شد. همچنین یارانه مراکز روزانه توانبخشی افراد دارای معلولیت نیز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز