خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۰۵

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در قالب چهاردهمین سفر استانی خود، عصر دوشنبه ۲۸ بهمن ماه از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سیما سادات‌لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، در این بازدید از نزدیک وضعیت حوزه رفاهی دانشجویان این دانشگاه را مورد بررسی قرار داد و در این بازدید که با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه انجام شد، محوطه ‌سازی دو خوابگاه دخترانه کوثر و پسرانه شاهد در مجتمع پردیس این دانشگاه افتتاح شد.
بنا بر اعلام وبدا، وی ضمن بازدید از غرفه ‌های خیریه دانشجویان، از تلاش خیرانه کانون‌های خیریه دانشجویی در کمک به اقشار ضعیف جامعه، تقدیر کرد.
در ادامه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و هیأت همراه از سلف دانشجویی دانشگاه در دو بخش خواهران و برادران بازدید کردند و از نزدیک وضعیت غذاخوری دانشجویان و کیفیت غذا را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه این بازدید، جلسه ای با حضور لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سید عابدین حسینی آهنگری، مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مهندس بهروز رحیمی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، بهزاد تدین، معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، فرهاد طارمیان، رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، مریم حسینی، رییس اداره کانون‌های فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و سید نصرت الله موسوی، دبیر ستاد مرکزی فعالیت‌های جهادی و مسؤول سفرهای استانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، گزارشی از اقدامات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ارائه شد.
لاری در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی و رضایت از حضور در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع شما هستیم، بنا بود این سفر به دو دانشگاه دیگر اختصاص داشته باشد که با توجه به دعوت دوستانه ‌ای که شما بزرگواران از ما داشتید بنا شد این سفر به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انجام شود.
وی افزود: من ذاتا علاقه خاصی به کرمان دارم، زیرا چند سالی از دوران دانشجویی خود را در کرمان بوده‌ام؛ هر فردی از هر خطه‌ ای از کشور باشد، علاقه خاصی به شهر و منطقه ‌ای دارد که دوران دانشجویی خود را در آنجا گذرانده است. درود می ‌فرستم به شهدای این منطقه و به مردم صبوری که دلی کویری دارند و این برای ما بسیار ارزشمند است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: وجود مکارم در این دانشگاه نعمتی است، فردی پیشکسوت که انقلاب را درک کردند فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشته و دلی دریایی دارد و به جوان‌ها به دلیل تجربه‌ای که دارد بها می‌دهد. به عقیده من مدیر خوب باید ضمن هوش‌مندی، شجاعت در تصمیم گیری‌ داشته باشد و این نعمتی است که دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به دلیل داشتن فردی همچون مکارم از آن برخوردار است.
به سفرهای استانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اشاره و تصریح کرد: هدف ما از سفرها این است که بتوانیم نقاط قوت شما را ارج بنهیم و کمک کنیم مشکلات شما عزیزان مرتفع شود. تلاش داریم بودجه‌هایی را که به دست می‌آوریم برای شما عزیزان که سربازان خط مقدم هستید، اختصاص دهیم تا به خصوص دانشگاه‌هایی مانند جیرفت که برنامه ‌ریزی منظم دارند و با برنامه کار می‌کنند بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند و سفر ما رهآوردهای مختلفی برای دانشگاه داشته و موجبات خیر و برکت باشد.
وی ادامه داد: با هر قدمی که ما بر می‌داریم  نسلی را می‌سازیم که مدیران آینده کشور هستند و هر قدر به رفاه این نسل کمک کنیم آینده‌ای بهتر برای کشور رقم زده‌ایم به خصوص که این دانشجویان متولیان سلامت آینده کشور خواهند شد.
گفتنی است، در ادامه این دیدار، لاری و هیأت همراه علاوه بر بازدید از سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، از دو خوابگاه دخترانه کوثر و پسرانه شاهد این دانشگاه نیز بازدید کردند.
در ادامه، با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت محوطه‌ سازی دو خوابگاه دخترانه کوثر و پسرانه شاهد دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در شش هزار مترمربع و با مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان در مجتمع پردیس این دانشگاه افتتاح شد. این محوطه ‌سازی که به طور متوسط برای هر خوابگاه بالغ بر سه هزار مترمربع است، شامل آلاچیق، فضای سبز و زمین فوتبال است که قابلیت استفاده از دوچرخه را نیز دارا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز