خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت:

امروز دفاع از ولایت، کاری فاطمی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۷۲۱

رئیس پلیس پایتخت در روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر ، گفت:امروز دفاع از ولایت کاری فاطمی است و همه باید عمار ولایت باشیم و از حریم ولایت جانانه پشتیبانی و حمایت کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان داشت: فاطمه زهرا (س) نماد و نشانه یک زن کامله، فاضله و عالمه است و آیینه تمام نمایی که همه فضایل انسانی و اخلاق و ایمان را می توان در آن دید.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، به زنان ما هویت و اصالت بخشید و زن را از اینکه به کالایی تجاری و تلیغاتی تبدیل شود، به مقام و منزلت بالایی رهنمون ساخت، بیان داشت: ما در جنگ تحمیلی با دست خالی با حضور مردان مردی که از دامان مادران پاک دامن ایرانی پا به عرصه ی پیکار و جهاد گذاشته بودند، دنیای کفر را به زانو درآوردیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س)در قله بلند شرف، اخلاق و انسانیت ایستاده است، عنوان داشت: فاطمه زهرا (س) بهترین و شایسته ترین الگوی زنان عالم برای همه زمان هاست که هیچگاه کهنه و فرسوده نخواهد شد بلکه همواره طراوت و تازگی خود را خواهد داشت .

رئیس پلیس پایتخت افزود: فاطمه زهرا (س) در خانه پدر به عنوان دختر پیامبر خدا (ص) ام ابیها بودند و در خانه علی علیه السلام در نقش همسری مهربان، مجاهد و با وفا نقش آفرینی کردند و در جایگاه مادری، فرزندان بزرگواری چون امام حسن و حسین و زینب کبری علیهما السلام را تربیت کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور پلیس زن در بدنه ناجا امروزه لازم و ضروری است،  بیان داشت: پلیس زن ما باید باهوش، با نجابت و زکاوت و با غیرت و جسارت بتواند ماموریت های خود را به نحو مطلوب به انجام برساند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امروز دفاع از ولایت کاری فاطمی است و همه باید عمار ولایت باشیم و از حریم ولایت جانانه پشتیبانی و حمایت نمائیم، گفت: امروز اسلام به ما عزت و اقتدار بخشیده است و بر ما لازم و ضروری است که حامی حریم اسلام و راس آن ولایت باشیم چراکه ولی فقیه امروز تنها پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است.

سردار رحیمی افزود: امروز دشمنان همه ظرفیت ها و قابلیت های خود را برای ضربه زدن به اسلام راستین بکار بسته اند و برماست که در این برهه حساس کاری حسینی نمائیم  چرا که یزیدیان همواره به دنبال ذبح اسلام راستین و آرمان های حسین زمان هستند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پر شور و آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این برهه لازم است که نمایندگانی متعهد و متخصص و ولایت مدار را انتخاب نمائیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز