خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

تعیین محل برای اعتراضات نیاز به کارِ کارشناسی دارد/اعتراض با اغتشاش کاملا متفاوت است/ پلیس هیچ برخوردی با معترضان نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۲۲۴

رییس پلیس پایتخت درباره اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی و تعیین محل‌هایی برای تجمعات گفت: درخصوص مشخص شدن مکان‌هایی برای اعتراضات، باید بگویم که این موضوعی است که باید در خصوص آن کار کارشناسی انجام شود.

«سردار حسین رحیمی» رییس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برگزاری تجمعات در محل‌های خاص برای جلوگیری از اغتشاش گفت: اعتراض با اغتشاش کاملا متفاوت است، از ابتدای سال تاکنون، ده‌ها مورد اعتراض داشته‌ایم.

وی ادامه‌ داد: پلیس در تمام آن اعتراضات هیچ برخوردی با معترضان نداشته است، اما وقتی این رفتار به اغتشاش تبدیل می‌شود و باعث برهم زدن نظم عمومی، آتش زدن اموال عمومی و غارت اموال عمومی می‌شود، پلیس نمی‌تواند کوتاه بیاید.

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مردم از پلیس انتظار دارند با این قبیل رفتارها برخورد قاطع داشته باشد. ما با کسانی که قصد شرارت داشته و نظم، انضباط عمومی و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند، برخورد قاطع می‌کنیم. 

سردار رحیمی درباره اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی و تعیین محل‌هایی برای تجمعات تصریح کرد: درخصوص مشخص شدن مکان‌هایی برای اعتراضات، باید بگویم که این موضوعی است که باید در خصوص آن کار کارشناسی انجام شود. 

وی همچنین درباره وضعیت سرقت‌ها از ابتدای سال تاکنون گفت: وقتی سال 98 را آغاز کردیم، سرقت‌ها نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشت، اما امروز 2 درصد سرقت‌ها کاهش پیدا کرده است، یعنی با تلاش‌های پلیس ۱۴ درصد کاهش داشته و به عبارتی با رشد منفی مواجه بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز