خبرگزاری کار ایران

بده بستان‌های ماموران شهرداری با صاحبان حصارهای کارگاهی

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۶۹۳

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت طرح دستورالعمل اخذ جریمه از حصارهای کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی رای مثبت ندادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت طرح دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت.

بهاره آروین در دفاع از یک فوریت این طرح گفت: متاسفانه حصار کارگاهی برخی ساختمان‌های در حال ساخت در شهر به گونه‌ای است که بخشی از خیابان و کوچه را مسدود می‌کند. این در حالیست که اشغال معبر به هر دلیلی بر اساس اسناد بالادستی ممنوع است و باید این اشغال توسط ماموران شهرداری رفع شود.

وی گفت: متاسفانه این حصارهای کارگاهی به اقتصادهای خرد دامن زده‌اند و عملا شرایط بده و بستانی را با ماموران شهرداری ایجاد کرده است.

آروین با تاکید بر اینکه باید خیلی زودتر به این موضوع توجه می‌شد، گفت: اگر بتوانیم در این روزهای پایانی سال دستورالعمل حصارهای کارگاهی را تدوین کنیم می‌توانیم از سال ۹۹ این مهم را اجرایی کنیم و جریمه‌هایی را برای آنها در نظر بگیریم.

اما در نهایت اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت این طرح رای ندادند و طرح دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه برگشت داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز