خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

حریق گسترده در کارگاه تولیدات چوبی در جاده خاوران

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۷۲۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۱۵ یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی در جاده خاوران حدفاصل بین اشرف‌آباد و محمودآباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله تانکر آب و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی سوله‌ای به وسعت ۵۰۰ متر مربع مسقف که با سقف‌های غیرمقاوم در برابر حرارت ساخته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: این مکان محلی برای نگهداری و تولید مصنوعات چوبی از این کارگاه مورد استفاده قرار می‌گرفت. این مکان به طور کامل شعله‌ور بود و بر اثر شدت حرارت بخشی از سقف تخریب شده بود. همچنین در مجاورت این سوله دو سوله دیگر به وسعت ۲ هزار متر مربع قرار داشت و بیم آن وجود داشت که آتش به این دو سوله نیز سرایت کند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به دو گروه مختلف تقسیم شدند، تصریح کرد: یک گروه از آتش‌نشانان به سرعت مشغول اطفاء حریق شده و گروه دیگر نیز جلوگیری از سرایت آتش به سوله‌های دیگر را در دستور کار خود قرار دادند و خوشبختانه حریق‌اطفاء شده و نیروها در حال لکه‌زنی و ایمن‌سازی محل هستند. خوشبختانه مصدومیت جانی نیز وجود ندارد اما چیزی که به چشم دیده می‌شود خسارت مالی بسیاری است که از این آتش‌سوزی بر جای مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز