خبرگزاری کار ایران

توقیف محموله پستی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد توسط پلیس راه آهن

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۵۶

فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف و توقیف محموله پستی قاچاق ۱۵ میلیاردی توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حشمت‌اله ملکی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران دایره آگاهی پلیس راه آهن تهران در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طریق شبکه ریلی به یک محموله بار پستی در انبار توشه راه آهن تهران شامل لوازم خانگی، آرایشی، الکترونیکی، البسه، کفش و ... که فاقد مدارک گمرکی بود مظنون و پس از بررسی های لازم پرونده قضائی تشکیل شد.

وی ارزش کالاهای مکشوفه را بنا به اعلام کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در اجرای دستور مقام قضائی با حضور نمایندگان اصل ۲۵ (نمایندگان دستگاه قضا، پلیس و اداره پست)، محموله توقیف شده به تفکیک بررسی و با تشریفات قانونی تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی شد.

به گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کمک به رونق تولید، بررسی کالاهای وارده و صادره در ایستگاه ها و انبار توشه، رصد مجرمان و افراد سودجو که قصد قاچاق کالا از طریق خطوط ریلی را دارند به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز