خبرگزاری کار ایران

تعیین سازوکاری برای نحوه ارائه گزارش‌های شورایاری‌ها در صحن

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۴۰

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید سازو کاری نسبت به نحوه ارائه گزارش‌دهی در صحن توسط شورایاران در نظر گرفته شود زیرا ممکن است در طول سال همه‌ فرصت نکنند در صحن حضور یابند و باید به چند مساله مهم و کلیدی بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش نماینده شورایاری منطقه ١٤ گفت: باید سازو کاری نسبت به نحوه ارائه گزارش‌دهی در صحن توسط شورایاران در نظر گرفته شود، زیرا ممکن است در طول سال همه‌ فرصت نکنند در صحن حضور یابند.

او ادامه داد: گزارشی که شورایاران می‌دهند، شبیه گزارشی است که شهرداران مناطق ارائه می‌دهند؛ بهتر است موارد خاصی مطرح شود که اعضای شورا بر روی آن اثرگذار هستند و می‌توانند با طرح و‌لوایحی مشکل را حل کنند.

نوری اضافه کرد: طی بازدیدی که از منطقه ۱۴ داشتیم به شهردار وقت منطقه تاکید کردیم که باغ رییسی برای تامین سرانه فضای سبز منطقه تملک و همچنین مشکل بازارچه گل محلاتی هرچه زودتر حل شود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پاسخ به این گفته نماینده شورایاران منطقه ۱۴ که وظیفه نگهداری از درختان معابر و رفع مزاحمت بر عهده فضای سبز شهرداری منطقه باید باشد، گفت: این موضوع دو سال است که تفویض اختیار به فضای سبز منطقه شده و اگر رفع مزاحمت درختان نمی‌شود کم‌کاری شهرداری منطقه است.

نوری گفت: همچنین وظیفه نگهداری از درختان بر عهده پیمانکار است، اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که اگر مردم با درختان بد رفتار کنند دیگر ربطی به شهرداری ندارد و اگر اتفاقی برای درختان در اثر سوء رفتار و یا فعالیت‌های ساختمانی بیفتد بر عهده پیمانکار و مالک است و باید جریمه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز