خبرگزاری کار ایران

برگزاری طرح سیل مهربانی ۲ برای کمک به دانش‌آموزان سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۲۱۸

درپی بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب شرق کشور، سازمان دانش‌آموزی طرح سیل مهربانی ۲ را برای کمک به دانش آموزان این مناطق برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل بحری‌زاده، سرپرست سازمان دانش‌آموزی با اشاره به مذاکرات و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب گفت: درپی بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب شرق کشور، طرح سیل مهربانی ۲ با مشارکت شورای‌های دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان هلال‌احمر و اعضای تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در سراسرکشور برگزار می‌شود.

وی از اعضای تشکیلات پیشتازان و مجامع دانش‌آموزی و مربیان، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا درخواست کرد با تمام توان در این فعالیت مشارکت کنند.

شایان‌ذکر است، مرحله اول طرح سیل مهربانی در پی بارندگی‌های ابتدای سال جاری در استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد که نقش مؤثری در ایجاد فضای همدلی، همراهی و نوع‌دوستی در سطح کشور و کمک به دانش آموزان سیل‌زده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز