خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

فردا؛ پایان مهلت دریافت کارت آزمون پزشکان متخصص و شناسایی مدیران آینده

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۵۶

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:‌ مهلت دریافت کارت آزمون پزشکان متخصص و شناسایی مدیران آینده فردا پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آزمون دستگاه‌های اجرایی که روز جمعه ۲۷ دی ماه برگزار می‌شودT گفت: آزمون پزشکان متخصص در قالب هفتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی با حضور ۲۳۳ داوطلب در ۲۲ مرکز استان در روز جمعه ۲۷ دی برگزار خواهد شد.  از این تعداد،  ۱۴۳ نفر زن و ۹۰ نفر مرد هستند که تاکنون ۱۵۲ داوطلب حدود ۶۵ درصد داوطلبان  برای دریافت کارت آزمون خود اقدام کرده‌اند.

وی اضافه داد:  آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ نیز با رقابت ۷ هزار و ۱۰۷ نفر شامل ۱ هزار و ۷۷۸ نفر زن و ۵ هزار و ۳۲۹ نفر مرد روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ برگزار خواهد شد. برای این آزمون نیز تعداد ۴ هزار و ۳۷۴ نفر کارت گرفتند که حدود ۶۱.۵ درصد داوطلبان را شامل می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: این دو آزمون از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۷ دی ماه برگزار می شود که لازم است داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل امتحان حضور داشته باشند و همچنین تاکید می شود افرادی که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نکرده‌اند تا پیش از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز