خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اجرای طرح زمستانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۵۷۹

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور در هنگام بارش برف و احتمال لغزندگی معابر و یا بروز تصادفات رانندگی، واحد های امداد خودرو مستقردر سطح مناطق 22 گانه شهر تهران مستقر هستند.

به گزارش ایلنا، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: باتوجه  به تجربیات ادوار گذشته در خصوص افزایش ساعات پیک ترافیک ماههای پایانی سال و برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در زمان بارش برف و باران به شهروندان تهرانی، شرکت واحد اتوبوسرانی در قالب طرح زمستانی، ضمن بازدید فنی کلیه اتوبوسها و انجام تستهای مخصوص ویژه فصل زمستان، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوسهای دارای مشکل نیز اقدام نموده است.

 ترفع در ادامه افزود: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور در هنگام بارش برف و احتمال لغزندگی معابر و یا بروز تصادفات رانندگی، در سطح مناطق 22 گانه، واحد های امداد خودرو  مستقر شدند تا نسبت به تجهیز اتوبوس‌‌ها به زنجیر چرخ اقدام لازم صورت پذیرد.

 او ادامه داد: سیستم گرمایشی کلیه اتوبوسها توسط مسئولین اجرایی سامانه ها بررسی شده و در صورت نقص در هر یک از قطعات مربوط به سیستم گرمایشی اتوبوس، در کمترین زمان نسبت به برطرف کردن آن اقدام می نمایند.

 ترفع گفت: با نظارت ویژه مدیران خطوط در زمینه آمادگی فنی و اشتغال حداکثری ناوگان و همچنین کنترل هوشمند ناوگان از طریق سیستم های نظارت تصویری ، ضمن شناسایی خطوطی که در روزهای بارانی و یا برفی پذیرای حجم بالایی از مسافران هستند، نسبت به اعزام به موقع اتوبوسهای کمکی، تقویت خطوط و همچنین اقدامات پیشگیرانه و موثر، اقدام خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با خودروهای شخصی در خطوط ویژه تردد نکنند و  با برنامه ریزی و مدیریت سفر، به خصوص در ساعات اولیه روزهای برفی یا بارانی، خدمت‌گزاران خود را جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر، یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز