خبرگزاری کار ایران

حضور هزار و ۶۰۰ نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۰۴

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار محترم بر انجام اقدامات و خدمات لازم به بهترین نحو در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی، از حضور هزار و ۶۰۰ نیروی خدمات شهری در این مراسم خبر داد.

به گزارش ایلنا، صدرالدین علیپور با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری در این مراسم پاکسازی و جمع آوری پسماند پیش و پس از مراسم را بر عهده داشتند، اعلام کرد: بر همین اساس حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی به ۴ پهنه تقسیم بندی شد و در فاز اول هزار نیروی خدماتی به همراه ٢۵٠ خودرو در طول مسیر مستقر شدند.

او با تاکید بر اینکه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش بزرگ ترین رویدادی بود که در این مسیر به وقوع پیوست، اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی شهروندان تهرانی در این مراسم، ظرفیت نیروهای مستقر به هزار و ۶۰۰ نفر و ٣۵٠ خودرو افزایش یافت.

براساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، علیپور با اشاره به اینکه برآوردها نشان می دهد پنج تا هفت میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند، اضافه کرد: با توجه به حجم بالای کار، نیروها در برخی ساعات و بعضی نقاط به صورت همزمان و در اغلب طول مسیر پس از پایان مراسم، کار پاکسازی مسیر تشییع را آغاز کردند.او خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای خدمات شهری، کار پاکسازی و نظافت مسیر (از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی) ساعت ١٩ به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز