خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر بهداشت از پزشک برجسته استان یزد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۸۱۱

سعید نمکی با ارسال لوح تقدیر از زحمات چندین ساله دکتر مرتاض در عرصه سلامت تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، رییس دانشگاه به همراه جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه با حضور در بیمارستان مرتاض لوح تقدیر وزیر بهداشت را به وی تقدیم کردند.

 در متن این لوح تقدیر آمده است:

نام مرتاض یادآور رونق و اعتبار و خدمت است.خاندانی شریف که آوازه نیک شان مرزهای دیار کهن یزد را در نوردیده و در سراسر ایران،نجات یافتگان از رنج و بیماری دعاگوی این نام و نشان اند.

۸۸ سالگی جنابعالی،تصویر زیبای یک قرن خدمت است که بواسطه دانش شایسته و مدیریت درخور،اکنون علاوه بر تخصص در شغل شریفتان و ادای  دین به لباسی که بر تن دارید،یک کارآفرین برتر در حوزه سلامتید.

درایت در ایجاد فرصت های متفاوت خدمت رسانی به مردمان یزد،سخاوت در بذل دانش و سرمایه برای تسکین آلام مردمان،بینش عمیق در ایجاد فرهنگ درست خیرخواهی (از شیرخوارگاه مارکار تا اکنون)،صداقت و صمیمیت در ارتباط با بیماران و شجاعت در جراحی و متحول ساختن دانش پزشکی (ایجاد داتشکده پزشکی علی بن ابیطالب)،همه را می ستاییم و ثبت نامتان بر جریده عالم را تبریک و شادباش می گوییم.

جامعه پزشکی به وجود شما،مفتخر است و من، امید آن دارم نسل جدید در مسیر پیشرفت خود از حاجب ها الگو بگیرند.

 سعید نمکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز